top of page
Szukaj
  • monikagarwin

2 porady dotyczące bielizny dla wszystkich typów ciała



Biustonosz nocny.

Kolejną wspaniałą cechą jest falbanka wzdłuż górnej krawędzi, którą można przełożyć przez ramię w górę lub w dół, aby nadać jej inny wygląd. Zauważyłam ceny na babydoll na liście, więc założyłam, że musi być ich kilka, ale wyglądało na to, że ta była jedyna. Biustonosz z fiszbinami nie jest sam w sobie niewygodny, ale jeśli nosisz nieodpowiedni rozmiar biustonosza lub jego styl/kształt dla Twojego ciała, istnieje prawdopodobieństwo, że fiszbiny będą wbijać się w Ciebie lub ocierać o Ciebie, powodując dyskomfort. Przy tak wielu unikalnych kolorach skóry znalezienie identycznego odcienia jest bardzo mało prawdopodobne. Zaczęłam od wysłania moich pomiarów do wspaniałych pań w OC, aby zobaczyć, które style gorsetów będą pasować do mojego kształtu. Mam 4 biustonosze Dessous, ale Sophia jest zdecydowanie nowym faworytem. Biustonosz i majtki Superboost Lace Plunge w kolorze kabaretkowego różu to jeden z tych zestawów, które natychmiast przykuwają uwagę - przyciągają wzrok, są młode i zabawne. Dwa lata zajęło mi zdobycie konta hurtowego w Luli Fama, aby przekonać ich, że jestem prawdziwą marką, a nie tylko kolejną projektantką podrabiającą ich najnowsze bikini i kostiumy kąpielowe. ). Paczka dotarła w ciągu tygodnia, co jest niesamowite.

Szlafrok damski.

Oto dlaczego większość kobiet rezygnuje z noszenia biustonosza przez całą noc;. Czy zrobiłabym u nich zakupy ponownie? Prawdopodobnie nie. ENTICE PLUNGE BRA W CZARNY PRINT OD GOSSARD-?34. Myślę, że ten stanik byłby odpowiedni dla kogoś, kto jest pełny na górze z dużą projekcją do przodu. niestety, nie czułam, aby były wystarczająco podtrzymujące, co oznacza, że nie będę nosić tej halki jako bezramiączkowca. Pięknie układa się w okolicach żeber (które często wydawały mi się dość wydatne) i pod biustem. Najbardziej dosłownym ukłonem w stronę trendu fuck you censorship musi być cenzorski zestaw Scantilys. WYGLĄD I KSZTAŁT. Jest to najstarszy i najczęstszy powód. Zwrot, na który warto zwrócić uwagę to slow fashion.

Biustonosz z cyrkoniami.

Przez większość miesiąca mogę szczęśliwie nosić rozmiar 26FF. Wykorzystujemy pomoc w formie darowizn do badania i rozwijania nowych projektów oraz do zapewnienia funduszu awaryjnego dla naszych obecnych partnerów, więc wszystko jest miłe i przejrzyste!. Wiedziałam, że pewnego dnia, będę musiała mieć swój własny gorset Vollers, który w moich oczach jest uosobieniem gorsetowej couture made in Britain. Nie jest tak ciasny, jak bym chciała, ale nie powiedziałabym, że muszę zmniejszyć rozmiar w pasie. Nie sugeruję, abyś założyła ją na rodzinny wieczór filmowy, ale na pewno nie zostaniesz wypchnięta do kuchni, jeśli będziesz potrzebowała szklanki wody. Nigdy, przenigdy nie noś biustonosza, jeśli fiszbiny wrzynają się w Ciebie lub pozostawiają czerwone ślady na piersiach lub pod pachami, kiedy zdejmujesz biustonosz w nocy! Bolesne fiszbiny są zazwyczaj sygnałem, że miseczki Twojego biustonosza są za małe. W Europie tułów mierzy się w centymetrach i zaokrągla do najbliższej wielokrotności 5 cm, podczas gdy w Stanach używa się cali i zaokrągla do 2 cali (=5,08 cm). Saint Rule to nowa firma produkująca bieliznę z Sydney. Po raz pierwszy widzimy tkaniny z kwiatowymi wzorami w późnym średniowieczu; włoscy kupcy regularnie handlowali z osmańskimi producentami tkanin i przywozili do Europy wystawne, tkane aksamity. Jest kilka marek, które wyróżniają się na tle innych pod względem zrównoważonego rozwoju, ale czy ich produkty są w ogóle dobre? Podjęłam się wypróbowania kilku produktów z różnych marek, oto wyniki.

Bielizna nocna.

i skoordynować go z czarnym paskiem, dodałam do tego zestawu tę wyjątkową parę zamszowych butów na platformie (poniżej)!. piękny. (patrz wyżej). Lubię zakładać oversizeową marynarkę na krótką halkę i bawić się proporcjami. W przypadku tych majtek mogłabym wybrać dowolny rozmiar, ponieważ są one bardzo miękkie i elastyczne. Co prawda można uzyskać pewne podtrzymanie biustu w biustonoszu bez fiszbin, ale nie aż tak duże jak w przypadku biustonoszy z fiszbinami, a do tego taśma musi być dość szeroka. Co oprócz sklep z bielizną .Jeśli masz czas, rozejrzyj się w sieci. Chociaż muszę dodać, że za każdym razem, gdy go przymierzam, dopasowanie jest trochę lepsze. Sznurówka zrujnowałaby estetykę waspie, więc całkowicie rozumiem, dlaczego nie jest ona częścią projektu, ale jest to coś, o czym warto pomyśleć, jeśli masz ograniczoną mobilność lub jesteś szalenie niecierpliwa jak ja. Upewnij się, że ramiączko stanika jest dobrze dopasowane i wyreguluj je tak, aby znajdowało się tuż pod łopatkami.

Szlafrok damski.

Katy Perry ma wspaniały dekolt i eksponuje go w stylu pinup z lat 50-tych, dlatego z pewnością spodobałby się jej biustonosz bez ramiączek Blush 2202702 Pure Esprit w kropki z białymi lamówkami oraz pasujący do niego model 220730 Hipster. Mam spodnie w rozmiarze UK XXL, które pasują do mojej dużej pupy jak marzenie. W rezultacie, biustonosz ten optycznie wydłuża talię i wyszczupla górną część ciała, jednocześnie pięknie podkreślając Twoje krągłości. oba są zbyt piękne, by je wybrać!!!. Oznacza to, że każda metoda doboru rozmiaru, która opiera się wyłącznie na pomiarach ciała jest tak samo skazana na niepowodzenie, jak i na sukces. Osobiście nie jestem w stanie podjąć zobowiązania do zakupu za pełną cenę marki, której nigdy wcześniej nie próbowałam. Ten stanik wydawał się być idealnym uzupełnieniem mojej bieliźnianej garderoby. Opaska jest dość dobrze dopasowana i nawet przy ogromnej ilości użytkowania przez kolejne miesiące, nie rozciągnęła się zbytnio! Nadal wygodnie układa się na najluźniejszej haftce i leży w wygodnym miejscu na moich żebrach - nieco niżej niż zwykły biustonosz, ale z pewnością nie jest to longline. Majtki są w rozmiarze 18 i wyszły trochę ciasne - prawdopodobnie doradziłabym rozmiar wyżej, jeśli tak jak ja, jesteś większa w okolicy bioder!. Moje piegi, zmarszczki i blizny noszę jako odznaki honoru za moje 38 lat na Ziemi.


Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:

5 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page