top of page
Szukaj
  • monikagarwin

Bielizna bez fiszbin



Półgorsety duże rozmiary.

Jest to biustonosz typu balconette, a więc ma nieco wyższe gore i przecięcia w poziomie miseczek. Zamówiłam więc miętowy komplet Julep w rozmiarze 30F z biustonoszem, średnie figi i małe szelki, które można odpinać. ALE, z tego co widziałam, te gorsety były najwyraźniej całkiem dobre za te pieniądze. Bodysuity są jednym z najbardziej uniwersalnych elementów, które możesz mieć w swojej szafie. Muszę przyznać, że ta ciepła pogoda sprawiła, że unoszę się na dziewiątej chmurze. Z tego powodu, a także dlatego, że nie jest to naprawdę w porządku do noszenia w biurze, jak pierwotnie zamierzałem, odesłałem ten kawałek. Na początku byłam trochę zirytowana, ponieważ jest to kształt, którego tak naprawdę nie da się zmienić - nigdy nie będę miała długiej talii. Już wcześniej próbowałam polskich biustonoszy w postaci Ewy Michalak i byłam pod wielkim wrażeniem.

Damska piżama satynowa.

To był chyba pierwszy raz, kiedy naprawdę zwróciłam uwagę na nadchodzące kolekcje czegokolwiek, a co dopiero bielizny. Nie ma też takiej samej konstrukcji jak pierwszy biustonosz. Wizualnie te biustonosze spodobały mi się, gdy do mnie dotarły, ale gdy je przymierzyłam, pokochałam je, zwłaszcza biustonosz Gardenia. Czuję, że mogłabym pójść o kilka rozmiarów w górę (lub w dół) i doświadczyć dokładnie tego samego problemu. Ale mimo to wszedł do mojej podstawowej rotacji biustonoszy, stąd też jego dzisiejsza recenzja. Jest to widoczne zarówno jako ogólne zapadnięcie się miseczek, jak i fałdy w miseczkach, co widać poniżej. Halle Berry również znajduje się na mojej liście ulubionych kobiet. zamiast, a inni używają DD i DDD, aby reprezentować E i EE (chociaż teraz są one powszechnie przemianowane na miseczki E i F!), i kontynuują z , F, FF, G, GG itp.

Biustonosz na grubych ramiączkach.

Jaki rozmiar mają dziś moje cycki? To tydzień przed okresem, więc siedzą w okolicach 30F, co wyklucza większość moich zestawów. Kupiłam tę halkę i pasujące do niej stringi w ASOS. Najpopularniejsze z https://kusicielka.sklep.pl/kategoria-produktu/biustonosze/ .To naprawdę zmieniło sposób, w jaki moje staniki pasują, więc proszę, spróbujcie tego same. Miseczki są wystarczająco głębokie dla mnie, co jest miłe do zobaczenia. Co o tym sądzicie?. Użycie prześwitującej siateczki pomaga obniżyć czynnik babci, z którym pełne majtki mogą być kojarzone. Nie ma tu żadnego wsparcia dla biustu - żadnych wbudowanych miseczek ani podszewki - ale w jakiś sposób, być może z powodu ciasnego dopasowania rozmiaru medium, albo z powodu zalotnej falbany, nie ma znaczenia, że moje cycki są pozostawione same sobie. Dolna część miseczek jest wystarczająco głęboka, co może być trudne do znalezienia w przypadku innych marek.

Wygodny biustonosz sportowy.

Tkanina ta szybko rozprzestrzeniła się po całej Europie, rozwinęła się wraz z wieloma różnymi regionalnymi stylami i technikami i stała się modnym elementem wykończenia zarówno męskiej, jak i damskiej odzieży. Był to stanik w moim rozmiarze, który nie był super babciny, nie tworzył dekoltu (jak wiele marek dla pełnych biustów lubi podnosić i oddzielać!), a do tego był gładki, dzięki czemu można go było nosić pod ubraniem. Opaska nie powinna być zbyt ciasna ani zbyt luźna, ale powinna być przylegająca. Na szczęście nie jest to zbyt duży problem, ponieważ staje się niewygodny tylko po bardzo długim dniu noszenia (o czym przekonałam się niedawno) - zwykły dzień noszenia jest w sam raz. Najnowsza marka na rynku - End Lingerie - ma najbardziej unikalne podejście do tego trendu i jest w dużej mierze tożsamością ich marki. Biustonosz bez ramiączek na imprezy. Często pozowała w strojach inspirowanych fetyszem, takich jak skóra, co czyniło z niej idealną dominę dla wielu mężczyzn. Jak już wspomniałam, nie działa on tak, jak zwykły biustonosz, więc naprawdę trzeba szukać czegoś innego pod względem dopasowania.

.

Z drugiej strony, jeżeli mostek jest zbyt mały, piersi są ściśnięte. Podobnie jak elastyczne elementy biustonosza, metalowe fiszbiny, które pomagają nadać miseczkom kształt i strukturę, z czasem ulegają zniekształceniu. Zamiast tego, noszenie biustonosza powinno być naprawdę osobistym wyborem dotyczącym komfortu oraz tego, by wyglądać i czuć się jak najlepiej. Podstawy bezpieczeństwa biustonosz samonośny .Powinniśmy również dodać, że Victorias Secret nie ma jeszcze strony w Wielkiej Brytanii, a ta w USA jest trudna do nawigacji, ponieważ nazewnictwo wydaje się być nieco inne, ale zrobiliśmy co w naszej mocy, aby znaleźć dla Ciebie odpowiednie biustonosze!. Koronka jest bardzo ładna i delikatna, nie wspominając o tym, że jest to elastyczna koronka na górze, która daje mi naprawdę dobre dopasowanie (więcej na ten temat poniżej). Jestem jednak w stanie nosić go wygodnie na najluźniejszych haftkach i robię to przez większość czasu. Powiedziałabym, że Gossard Lola pasuje jak 28, a Gossard Superboost Lace Plunge jak 29 - wiem, nie istnieje, ale nie jest tak ciasny jak 28, ale też nie tak luźny jak standardowa 30, ok?!. Kilka miesięcy temu, przeglądając Instagram, natknęłam się na gorset, którego wcześniej nie widziałam: Wide Hips Matt od Restyle.


Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:

0 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page