top of page
Szukaj
  • monikagarwin

Bielizna Curvy Kate Starlet




Jako pierwszy do recenzji Big Cup trafia Curvy Kate Starlet w kolorze Petrol. Kiedy zdecydowałyśmy się założyć bloga, jak zapewne zdążyłyście się zorientować, moją kampanią było wciągnięcie Charley do biustonosza, który moim zdaniem pasowałby na nią odpowiednio, w przeciwieństwie do jej źle dopasowanych 32B i 34A. Moim pierwszym krokiem było więc włożenie jej do jednego z 28 pasm, aby udowodnić, że jest mniejsza w obwodzie niż jej się wydaje. To był jednak tylko punkt wyjścia, musiałam też popracować nad jej literofobią, czyli odpowiedzią nie ma mowy, żebym była większa niż B?!. Tak więc Curvy Kate bardzo uprzejmie zaoferowała, że wyśle nam po jednym biustonoszu, byśmy mogły rozpocząć pracę nad nowym blogiem - jeden dla mnie z nowej kolekcji Jesień-Zima 2013 i jeden dla Charley z tej samej kolekcji w moim szacowanym rozmiarze. Recenzja Charley dopiero się ukaże i nadal pracujemy nad doborem rozmiaru, ale ja zdecydowałam się na godny pozazdroszczenia model Starlet w kolorze Petrol, w moim ulubionym rozmiarze 28G. WYGLĄD Cały zestaw, łącznie z majtkami z wysoką talią (w rozmiarze 10) jest przepiękny. Wiem, że muszę popracować nad oświetleniem w zimowy wieczór, by lepiej uchwycić jego kolory, ale jego wygląd można określić jedynie jako syreni: połyskujący turkusowy kształt miseczki z fioletowymi kokardkami i wnętrzem Bielizna wyszczuplająca .


Czy to już koniec Bielizna wyszczuplająca


Są to dwa kolory, których nie skojarzyłabym ze sobą, ale przecież to kolor bikini i ogona Ariel (stąd moje syrenie klimaty!).


Ile czasu potrzebujesz na Bielizna wyszczuplajÄ…ca


Materiał zarówno biustonosza, jak i majtek jest miękki i satynowy. SHAPE Jak już wspomniałam, biustonosz ma uformowane miseczki, ale nie jest usztywniany (to znaczy, nie ma nic, co by podbijało biust) https://kusicielka.sklep.pl/kategoria-produktu/biustonosze/ . Moje dwa pozostałe biustonosze Curvy Kate (Princess i Lottie) mają miękkie miseczki, więc chciałam wypróbować model Curvy Kate z formowanymi miseczkami. Wybrałam ten model ze względu na plunge oraz fakt, że przypominał mi ulubiony biustonosz Freya Deco. Chociaż jest podobny, to jednak różni się także.


Bezpieczeństwo korzystania z Bielizna wyszczuplająca


Daje ten piękny, zaokrąglony kształt pod ubraniem, ale nie jest tak wysoki w miseczce.


Jeszcze więcej o Bielizna wyszczuplająca


Mam wrażenie, że daje nieco bardziej płaski kształt i mniejszy dekolt pośrodku niż Deco. ROZMIAR, DOPASOWANIE I KOMFORT Wybrałam rozmiar 28G w tym biustonoszu. Moja Curvy Kate Princess ma rozmiar 30F i jest trochę za duża w pasie, trochę za mała w miseczce; moja Curvy Kate Lottie ma rozmiar 28FF i dobrze leży zarówno w pasie, jak i w miseczce, ale ostatnio skłaniam się bardziej ku 28G. Opaska jest w nim faktycznie trochę za duża - jest bardzo rozciągliwy i już zaczęłam go nosić od czasu do czasu na najciaśniejszych haftkach. Mogę go nosić na luźniejszych haftkach, ale generalnie wolę twardsze ramiączka.


Nie spisujmy na straty Bielizna wyszczuplajÄ…ca


Miseczki są też odrobinę za małe. Nie jest to nic szczególnie zauważalnego i nie widać tego na zdjęciach, ale po kilku godzinach noszenia mam tendencję do przelewania się przez górną część. Może to wynikać z tego, że opaska jest trochę za duża i zsuwa się w ciągu dnia, a ja staram się nie kompensować tego zbytnio zaciskaniem ramiączek. Zdecydowanie nie jest na tyle mały, żebym go nie nosiła, w rzeczywistości jest to teraz jeden z moich go-tos, szczególnie dla wygody w dni, kiedy mam obolałe żebra. Ma 3 zestawy haftek, co sprawia, że jest ultra wygodny również dla większych rozmiarów. Druty nie wchodzą zbyt wysoko po bokach ani na środku, co oznacza brak kopania i idealnie przylegają do mostka.


Zaprzyjaźnione strony:

1 wyświetlenie0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page