top of page
Szukaj
  • monikagarwin

LITTLE CUP WIOSENNA WISHLISTA

Obawiam się, że jestem dość stereotypowa jeśli chodzi o stylizacje na wiosnę - nic nie robi na mnie większego wrażenia niż delikatne kwiaty, pastelowe kolory i być może spacerujący baranek lub dwa. Niestety, nie natknęłam się jeszcze na żadne biustonosze inspirowane owcami, ale za to tych z dwóch pierwszych kategorii jest mnóstwo! Oto kilku moich faworytów na starej Wiosennej Wishliście na 2016 rok. LIBERTY PRINT FLORAL HANDMADE LONGLINE BRA BY IRIS LONDON AT NOTONTHEHIGHSTREET.COM-£65 Ten piękny longline jest tak uroczy, że prawie skusiłabym się na noszenie go jako topu z dżinsami z wysokim stanem! Być może to dobrze, że jest poza moim przedziałem cenowym, w przeciwnym razie ogół społeczeństwa mógłby dostać zbyt wiele odemnie...ale mimo wszystko. Jest tak delikatny i uroczy, i krzyczy SPRING dla mnie. 'TANGO' W SZAREJ MIESZANCE OD PANACHE-£27 OD SIMPLYBE Zwykle nie kojarzyłbym szarego z wiosennym uczuciem, ale jest to uroczy, delikatny, minky odcień, który absolutnie kocham za jego subtelność; idealnie sparowany z tymi brzoskwiniowymi / pomarańczowymi akcentami.


Gdzie szukać Biustonosz samonośny


Jestem wielką fanką dopasowania Panache, więc jest to dla mnie łatwiejszy do zdobycia zwycięzca listy życzeń https://kusicielka.sklep.pl/kategoria-produktu/biustonosze/pushup/ . BIUSTONOSZ GEORGIA BALCONNET W KOLORZE NIEBIESKIM / RÓŻOWYM OD PANACHE Kolejna propozycja na wiosnę/lato 2016 od Panache. Uwielbiam delikatność kolorystyki baby blue i blush tutaj. NUDE TIULOWE AKSAMITNE BODY W KROPKI Z OTWARTYMI PLECAMI OD FL*SH YOU & ME-99 EURO. Tak, to już KOLEJNY pick z tej firmy dla mnie! Nie mogę nic na to poradzić. Uwielbiam wszystko, co mają. I mam również ukradkowe podejrzenie, że jestem *tak blisko*, aby wymacać prezent od starego chłopaka stąd. Więc może jeszcze tylko jedna podpowiedź na blogu Biustonosz samonośny ... Jeśli chodzi o samą stronę rzeczy - uwielbiam to body za jego nagość (kolor, to znaczy; nie nagość), polkadoty (są wiosenne, prawda?) i ten cudowny odkryty tył. To jest bielizna, ale zdecydowanie nadaje się do noszenia również jako ubranie. GARDEN PARTY RÓŻOWA SPÓDNICA GIRDLE ($125) & BIUSTONOSZ ($125) Z DOTTIE'S DELIGHTS Po niesamowitej babydoll inspirowanej Grease Sian, zakochaliśmy się w Dottie's Delights.


Dodatkowe możliwości Biustonosz samonośny


I to jest prawdopodobnie mój wybór z listy życzeń na wiosnę. Nie mogę się zdecydować, co bardziej mi się podoba - TA spódnica z gorsetem, czy TEN biustonosz! Oba są zbyt pyszne, by je opisać i mam wrażenie, że to właśnie to połączenie tak dobrze się sprawdza.


Nowe rozwiązania w sprawie Biustonosz samonośny


Uwielbiam styl vintage w tym zestawie oraz połączenie kolorów zielonego i różowego. Nigdy nie próbowałam spódnicy z gorsetem, ale chciałabym to zrobić po spektakularnym sukcesie mojego ulubionego pasa z Gossard.


Bezpieczeństwo korzystania z Biustonosz samonośny


Jednak ten zestaw jest po prostu piękny; marzenie na wiosnę! 'PATRICIA' W KOLORZE PUDROWEGO BŁĘKITU, OD AFFINITAS Coś trochę bardziej na co dzień! Uwielbiam różne odcienie pudrowego błękitu, które widzę w sezonie SS16, a ten musi być jednym z moich ulubionych codziennych zestawów.


Alternatywne rozwiązania do Biustonosz samonośny


Fasony half cup zawsze mi pasują, a koronkowe wykończenie jest przepiękne. ENTICE PLUNGE BRA W CZARNY PRINT OD GOSSARD-£34 Odczuwałam potrzebę czegoś nieco odważniejszego na tej liście, a ten biustonosz plunge od Gossarda idealnie pasuje do tego projektu! Nadal ma ten wiosenny, kwiatowy nadruk, ale w cudownie jaskrawych odcieniach atramentu i błękitu. Uwielbiam też sposób, w jaki odważny nadruk jest kontynuowany wzdłuż ramiączek tego biustonosza - byłby fantastycznym dodatkiem kolorystycznym pod kamizelką! HARLOW PASTEL BRALET BY IRIS LONDON FROM NOTONTHEHIGHSTREET.COM-£40 Annnnnd to jest prawo z powrotem do pasteli


Zaprzyjaźnione strony:


9 wyświetleń3 komentarze

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

3件のコメント




Post: Blog2_Post
bottom of page