top of page
Szukaj
  • monikagarwin

Orchard gorset



Biustonosze miękkie na fiszbinach.

Czerwona koronka to klasyka, jeśli chodzi o bieliznę, a w tym zestawie bardzo podoba mi się jej subtelny odcień. Na środku znajduje się urocza niebieska kokardka oraz małe, trójkątne wycięcie. Ramiączka są równie użyteczne, zapewniając bardzo łatwy sposób pełnej regulacji, ale stały się nieco problematyczne podczas zajęć pilates. Rozmiar 28F jest na mnie dobrze dopasowany. Najlepsze jest to, że nikt poza Tobą (no, prawie nikt!) nie zobaczy żadnej z tych mikroskopijnych niedoskonałości szycia.

Biustonosze duży biust.

Zauważyłam też zmianę w szerokości korzeni, ale o tym więcej kiedy indziej. Mamy dobre wieści o bielizna damska .Może to dlatego, że idzie ona w kierunku cycków, a potem kości. Jeśli możesz mieć tylko jeden (bo posiadanie obu zwiększy koszty), możliwość regulacji długości ramiączek jest lepsza. Firma ta wysłała mi te produkty za darmo, moje opinie są całkowicie moje własne i nieco opóźnione. Prive prowadzi biuro przymierzania w Sydney, gdzie po złożeniu zamówienia na stronie internetowej można dokonać pomiaru i przymierzyć próbkę.

Figi brazilian.

Szwy materiału nadają wspaniały zaokrąglony kształt moim cyckom i podnoszą je ładnie i wysoko. Dzięki elastycznej koronce kształt jest dość naturalny, ale wciąż ma sporo koronki. Założyłam, że będzie ona wykonana z dżersejowego materiału z domieszką stretchu - być może powinnam była przeczytać szczegóły, zanim poczyniłam takie założenie. Ostatnio schudłam, ćwicząc jak wariatka, po tym jak lekarz dał mi na to pozwolenie. To nie do końca zakupowe szaleństwo jest tak cudowne, ponieważ daje kupującemu szansę na zorientowanie się, co jest modne w danym sezonie! Następnie, kiedy temperatura wzrasta i nadchodzi czas na zakupy na ciepłą pogodę, możesz robić zakupy z pewnością siebie, wiedząc dokładnie, jaki styl wybierasz.

Biustonosz na duże piersi.

Piersi w K-Cupie ważą tyle samo, co dwa parówki! Więc kiedy zważysz się po oczyszczaniu organizmu / 6 tygodniach cardio / stosowaniu diety Lean in 15 przez 4 miesiące - pamiętaj, aby mieć to na uwadze!. Nawet po roku noszenia tego co najmniej raz w tygodniu, nadal pasuje prawie tak, jak na pierwszym ubraniu. Nie marnuj pieniędzy na biustonosze, które są dostępne tylko w małych, średnich lub dużych rozmiarach. Można je odpiąć w taki sam sposób, jak w przypadku bikini, i można je ponownie zamocować, aby zrobić z nich plecy typu racer-back. Miesiąc korzystania stroje kąpielowe .Myliłem się, a medium jest zdecydowanie za duże.

Panache bielizna.

W latach 50-tych pojawiły się nowe, dobrze zaprojektowane biustonosze, wyprodukowane przez takie firmy jak Maidenform, Berlei, Loveable, Warners, Silhouette i Playtex, które doskonale nadawały się do noszenia pod nowymi, mocno dopasowanymi swetrami. Materiał zarówno biustonosza, jak i majtek jest miękki i satynowy. Dolna część miseczek jest wystarczająco głęboka, co może być trudne do znalezienia w przypadku innych marek. Po założeniu, obwód biustonosza powinien znajdować się równolegle do podłogi. Jeśli nosisz spodnie z kranami lub bieliznę z wysokim stanem lub nie masz jej wcale, to zadziała dobrze.


Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:

2 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page