top of page
Szukaj
  • monikagarwin

Padded, full-cup, spacer – jaki rodzaj biustonosza kryje się pod tymi nazwami


Soak – czyli jak prać bieliznę.

Mówiąc o kwiatach, nie możemy zapomnieć o odważnych kwiatowych jedwabiach produkowanych od wieków w Japonii i Chinach. Niestety jeden z kubków jest dziwnie przecięty. Z drugiej strony, kobiety o krąglejszych kształtach mogą potrzebować więcej wsparcia i powinny zdecydować się na biustonosze z miseczkami o pełnym pokryciu. Jeśli ramiączko jest niewystarczająco szerokie dla Twojego rozmiaru (np. Ja poradziłam sobie z tym, nie nosząc nisko wyciętych topów i nie było to problemem. Mała uwaga na temat majtek podkreślających talię - prawdopodobnie moja ulubiona część tego zestawu! Czy możemy wszyscy przez chwilę pomyśleć o Doris Day w Calamity Jane? TA TALIA. To właśnie ta warstwa znajduje się na wierzchu strukturalnej miseczki, aby nadać jej efekt tatuażu. Nie jestem pewna dlaczego, bo był on wysoko na mojej liście życzeń. Specyfikacja techniczna kostiumy kąpielowe.Biorąc pod uwagę, że nie mam dużego wsparcia ze strony opaski, ramiączka są bardzo wygodne przez cały dzień i nigdy nie uwierają. Mają one swoje mocne i słabe strony.

Body.

Teraz wiem, że ten styl gorsetu, ale raczej underbust niż overbust, jest tym, czego zdecydowanie potrzebuję i nie mogę wybrać niczego, co ma mniejszą sprężynę biodrową niż ten. Nigdy nie rozważałam zakupu w Panache, zanim weszłam do tego małego butiku. (PS: Shirin, Tashan i Tanya, jeśli czytacie ten post, wiedzcie, że drapowałam tkaniny w pośpiechu i postarajcie się nie oceniać zbyt surowo! <3). Otrzymałam zarówno klasyczne slipy jak i hipsterskie slipy w moim normalnym rozmiarze 10 oraz braletkę Clio w rozmiarze 28G, a wszystko to w limitowanej edycji zielonej. Zamówiłam go w rozmiarze 30FF - zazwyczaj noszę około 28FF/G, ale na stronie internetowej był tylko w rozmiarze 30. Pomyślałam, że jaki jest lepszy sposób na powitanie nowej pory roku niż nowy, piękny komplet bielizny? Zwłaszcza, że do wyboru jest tak wiele zabawnych i świeżych kolekcji w pięknych wiosennych kolorach! Zrobiłam zakupy i znalazłam mnóstwo wspaniałych rzeczy. Przymierzyłam je po kilku dniach i absolutnie je pokochałam i nadal tak jest. Ewa ozdobiła również biustonosz kokardkami z fuksjowej wstążki na gorsecie, ramiączkach i z tyłu majtek. Rozmiar C był dla mnie zdecydowanie za duży; można to poznać po tym, jak tkanina marszczy się nieco na fałdzie (nie na zdjęciach, ale w rzeczywistości). Czy uważam, że udało im się to osiągnąć? W skrócie, tak, ale poniżej przedstawię Wam wszystkie szczegóły.

Majtki damskie.

W procesie tworzenia wzoru współpracowałam z krawcami, aby zaoszczędzić jak najwięcej materiału, czasami zmieniając położenie koronki, aby zmniejszyć straty. Są one trochę - ruched? Wydaje mi się, że mają wyglądać jak falbany, ale dla mnie wydają się nieco zbyt przesadzone. Jedyne, czego żałuję, to że nie kupiłam kompletu 3-częściowego. Wtedy zauważyłam zestaw FiF Floral Babydoll i French Knickers Set i pomyślałam, że to trochę nie na miejscu. Jest ona idealna dla mojego kształtu, ponieważ mam tendencję do zachowywania się jako dość pełna na górze, więc stwierdzam, że każdy zamknięty top wcina się tam w tkankę lub jest zmuszony do nadania dziwnego kształtu, ale koronka elastyczna robi dokładnie to, co jest napisane na puszce i rozciąga się, aby pomieścić moją górną pełnię. Tactel to markowa mikrofibra produkowana przez firmę Dupont, która jest powszechnie stosowana do produkcji bielizny. Stringi. Być może widziałaś już wiele jedwabnych topów z kamizelką, ale po co kupować dwa, skoro wystarczy jeden. Ciemniejsze barwniki obkurczają farbki. Powiedziałabym, że ogólnie ich wyobrażenia są bardziej alternatywne i tak samo jest z ich produktami w porównaniu do VS.

Seksowna bielizna dla puszystych.

Kolor jest żywy, wygodny i ma ekscytujący design. Wszystko to po to, aby powiedzieć, że spopularyzowany wizerunek wysokich, chudych kobiet - choć wciąż atrakcyjny - nie jest ideałem. Podobnie jak wszystkie style Claudette, występuje w wielu kolorach. Nie mogę się doczekać, kiedy kupię następny komplet od Ellesmere. Zauważyłam ostatnio trend, który przenika do moich szuflad z bielizną - moja bielizna mnie rozśmiesza. Kupiłam majtki w średnim rozmiarze i małe do pończoch od coco-de-mer. Zanim Orchard Corset skontaktował się z nami, nigdy nie dotknęłam gorsetu (poza naszym krótkim flirtem z Vollersem w naszym niesamowitym doświadczeniu z Rigby i Peller). Nieelastyczna gumka jest normalnym objawem starzenia się biustonosza. Ponieważ materiał jest tak lekki, mogę je wyprać i wysuszyć w ciągu kilku godzin, co sprawia, że jest to moje idealne body podróżne!. Uprośćmy to.

Biustonosz samonośny.

Dopiero kiedy poszłam złożyć zamówienie, zdałam sobie sprawę, że nie ma go w magazynie w prawie każdym rozmiarze i że jest lista oczekujących - to chyba dobry znak, prawda? Dodałam swój email do tej listy i czekałam na dzień, w którym nadejdzie wiadomość, że jest z powrotem. Pozwól, że wyprostujemy Ci sprawę. W rzeczywistości, jeśli twój tułów jest na krótszej stronie, mogę powiedzieć, że może być zbyt długi dla ciebie, chyba że poszedłeś w pełni niestandardowe i miał go skrócić. Weź biustonosz z szuflady z bielizną, stań przed lustrem i wypróbuj go. Przyjazna, pozytywna energia i gorąca, wilgotna pogoda miasta zdecydowanie przyspiesza bicie serca podczas letnich miesięcy! Kiedy czuję się zalotna, lubię być super-dziewczęca. Biustonosz Full Cup - zakrywa całą pierś, sprawiając, że biustonosz wydaje się większy niż jest w rzeczywistości. Szczerze mówiąc nie jest to mój ulubiony wygląd biustonosza, skłania się bardziej ku babci niż szykowi. Mostek biustonosza to środkowa część przedniej części biustonosza, znajdująca się pomiędzy miseczkami. Proszę, drogie panie, wysłuchajcie tego! Jeśli Twój biustonosz ma silikonową obwódkę, jak większość naszych biustonoszy, unikaj stosowania kremu nawilżającego, dezodorantu lub pudru dla dzieci w miejscach, w których biustonosz jest umieszczony. Zastanawialiście się kiedyś, jak wygląda dzień z życia przeciętnej osoby uzależnionej od bielizny? Cóż, niektórzy z Was tak.


Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:

0 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page