top of page
Szukaj
  • monikagarwin

Wielka litera V

Do Walentynek pozostał niecały miesiąc, co dla sparowanych dziewczyn oznacza tylko jedno... nadszedł czas na znalezienie tej niesamowicie seksownej bielizny, która sprawi, że Twojemu mężczyźnie zrobi się słabo w kolanach (bo naprawdę potrzebujemy pretekstu, żeby obciągnąć się koronką i jedwabiem!). Znudzona starym stereotypem, że czerwień jest jedynym odpowiednim kolorem na wielkie "V

", postanowiłam w tym roku odejść od mojego zwykłego szkarłatu i postawić na mroczniejsze kolory - myślę o skórze i koronkach w stylu vintage z akcentami sceny BDSM. Druzgocąco zmysłowa halka Nell Dress jest dokładnie tym, co mam na myśli...


Koszty korzystania z Biustonosze push up


w chwili, gdy ją zobaczyłam, oniemiałam (może nawet piszczałam z zachwytu). Jednak przy cenie 150 funtów (i naleganiach mojego męża, abyśmy zaczęli oszczędzać na dom) po prostu nie mogę uzasadnić tego wydatku. Zamiast tego, szukałam gdzie indziej Biustonosze push up ... Sukienka Britney Ann Summers' może być nieco bardziej jawnie seksualna niż numer Betty Blues, ale przezroczysta koronka z pewnością nadaje jej ten vintage vibe.


Wprowadzenie do Biustonosze push up


Działa na duży-xlarge, który stawia sukienkę na mniej więcej rozmiar 18, ale ma dobrą ilość stretch, który jest wielki, jak to obsługuje moje cycki, nawet gdy nie noszę biustonosz. Ta sukienka jest prawdziwą okazją za jedyne 15 funtów, co jest dobre, ponieważ łatwo się rozdziera! Jeśli wolisz więcej wsparcia w swojej bieliźnie, to Illicite Basque marki Figleaves Boudoir może być właśnie dla Ciebie! Wstawki z siateczki mają w sobie coś z prawdziwej burleski, która sprawia, że mam ochotę pobujać się w mojej sypialni na niebotycznie wysokich obcasach, podczas gdy Louis Armstrong serenaduje mi z rogu https://kusicielka.sklep.pl . Nie mogę obiecać, że rozmiar tego, często znalazłem Figleave własny zakres mniejszy niż reklamowane, a z tyłu idzie tylko do marnego 36, który wyklucza większość z nas. Tył sięga jednak do miseczki G, co jest nietypowe dla ich serii Erotique. Obiecuję, że dam Wam znać więcej na temat rozmiarów, jeśli uda mi się przekonać mojego ukochanego męża, by mi to kupił.


Czym zastąpić Biustonosze push up


Basque jest wyceniony na 65 funtów, a majtki kosztują dodatkowe 26 funtów. Efekt czystej koronki w haftowanej baskince Debenhams jest o wiele bardziej przystępną cenowo i możliwą do noszenia alternatywą - i nadal jest tak soczysta, jak tylko może być niedroga bielizna! Działa do 38H i jest obecnie w sprzedaży za £33.60. Niestety, pozostało tylko kilka rozmiarów, więc upewnij się, że złapiesz to, zanim się wyprzedadzą.


Co robic gdy potrzebujemy Biustonosze push up


jest tam kilka bardzo pięknych rzeczy. Jaką bieliznę wybierasz na ten dzień?


Zaprzyjaźnione strony:

0 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page